<body> 麵包心情食譜: 痛。软弱。冷漠 <body>

星期一, 12月 31, 2007

痛。软弱。冷漠

是我的软弱还是我的执著
是我的在乎还是我的固执

每一个说的字所带来的痛楚
比刀子穿心还痛


在于我不会表露关心

不会去在乎别人的眼光
但是亲密的人
往往带来更痛更伤的话语

痛侧心扉
就是这样

如果眼泪可以带走那份痛
情愿眼泪可以流干
如果呐喊可以取走那份痛
情愿喉咙可以喊破

当一切的伤痛已经形成
伤痛将永远存在

posted by 麵包 在

1 則留言:

Blogger 麵包 說...

my weakness or my stubbornness
i care or i persist

every single word
bring the pain
greater than the knife

fault
me
seemed don care

never care what people say
but
u
i care
and u
bring greater pain

if tear can flush away the pain
o please let me drown in the tears
if scream can take shout away the pain
o please let me tear my throat

scar will forever remained

6:44 上午  

發佈留言

訂閱 發佈留言 [Atom]

<< 首頁