<body> 麵包心情食譜: 朋友。勾手指。爱 <body>

星期二, 11月 06, 2007

朋友。勾手指。爱

不相信你不知道我喜欢你
感觉是人的最佳武器
所以我喜欢你
你是知道的
我选择沉默
那你也不说

我们都习惯现在的关系
我们也享受现在的友谊
我不希望这段友谊变质

所以
你永远都听不见
从我嘴里说出的
“我爱你”
我们就做一辈子的朋友

勾手指

posted by 麵包 在

3 則留言:

Blogger 麵包 說...

i don't believe you don't know that i like you.
everyone does have feel.
so, you know that i like you.
i keep silent you keep quiet.

we so comfortable in the current relationship.
so i don't wish to see any changes.

you will never hear the three words from me.never.

We friend forever, promised?

11:28 下午  
Anonymous 匿名 說...

默默的把你放在心上
不奢求你会爱我
也不期待你会牵起我的手
只要你心里面也有属于我的位置
哪管是那么一丁点
那就够了

12:00 上午  
Blogger Starvian 說...

just one more step ...

5:11 下午  

發佈留言

訂閱 發佈留言 [Atom]

<< 首頁