<body> 麵包心情食譜: 歉。友。惜 <body>

星期日, 10月 15, 2006

歉。友。惜

对不起
当我发现在你面前
我也无法表现真正的我的时候
我很内疚

你告诉我
朋友对你来说是很重要的
对我又何尝不是
我真的很想让你看见较真实的我

刚才路过一个部落格
它说它的它说它像只刺猬
用重重的刺将自己保护起来了
别人想要靠近都被刺伤了

我是这样吗
我不是刺猬
因为我的刺是在里面的
外面重重的墙
流血的是我

很对不起
给我一些时间好吗

i m sorry as i realised that i cant even show the true self before you
you told me that friend is really important to you
so do i
how i wish i could show you the true me
passed thru a blog just now
talking about protecting himself like a hedgehog
everyone who walked close to him will be hurt
am i just like this
i am not
i have all the pike within with walls around me
i am the one who bleed
i am sorry
time will talk

posted by 麵包 在

1 則留言:

Blogger astrid 說...

what happen my dear who is this person must be really important to u
anyway take care yeah

3:20 上午  

發佈留言

訂閱 發佈留言 [Atom]

<< 首頁